שירות טסט עד הבית

שירות טסט עד הבית

שירות טסט עד הבית הוא שירות המתאים לאנשים אשר כבר מבינים כי לעשות טסט בעצמם זה לא דבר פשוט כלל וכלל. לקחת את הרכב לטסט יכול לקחת לכם יום שלם, ולכן אנחנו מציעים שירות אשר הופך את כל הנושא הזה להרבה יותר פשוט והרבה יותר נוח – שירות טסט עד הבית.

בשירות הזה אנחנו פשוט לוקחים את הרכב מהבית שלכם ומחזירים לכם אותו עד הבית לאחר שהוא עבר טסט ועם כל האישורים המתאימים. השירות הזה יכול להקל עליכם מאוד והיום לא מעט אנשים כבר מבינים את היתרונות שלו ומשתמשים בשירות טסט עד הבית באופן קבוע מידי שנה בשנה.

איך זה עובד? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

התהליך

בכדי לקבל שירות שירות טסט עד הבית כל מה שאתם צריכים לעשות הוא:

  1. להיכנס לאתר ולשלם את אגרת הרישוי של הטסט על הרכב.
  2. לבצע בדיקה או טיפול לרכב לפני הטסט במידת הצורך.
  3. להזמין אותנו שנקח עבורכם את הרכב לטסט עצמו.

בסיום אנו נקבל את האישור והמדבקה ונחזיר לכם את הרכב בשלום. במידה ויהיה צורך לבצע תיקון ברכב, מה שיתגלה במהלך הטסט, כמו החלפת מצבר או החלפת גלגלים לרכב, נוכל לדאוג שזה יתבצע במקום כך שבכל מקרה באותו היום תקבלו את הרכב שלכם חזרה עם האישור המאפשר לכם להמשיך לעשות בו שימוש למשך שנה נוספת.

מחירים נוחים ומותאמים אישית

אנו מציעים לכם מחירים נוחים המותאמים אישית לכל לקוח ולקוח. כך אנו יכולים להיות בטוחים כי כל לקוח ישלם בדיוק את מה שהוא זקוק, בהתאם לצרכים שלו ובהתאם לסוג הרכב.

השקיפות והאמינות הם ערכים שחשובים לנו, ואנו רוצים שתוכלו להיות בטוחים כי כאשר אתם מוסרים לנו את הרכב שלכם לטובת שירות טסט עד הבית תקבלו את השירות הטוב והמקצועי ביותר ללא כל בעיות.

אז למה אתם מחכים? אם אתם צריכים לבצע לרכב שלכם טסט בקרוב חייגו אלינו כבר עכשיו ונשמח לתאם את המועד המתאים לאיסוף הרכב עבורכם וטיפול בכל נושא הטסט בצורה הטובה ביותר.

שירות טסט עד הבית

תפריט נגישות