מהי כננת המשמשת לצורך חילוצי שטח?

מהי כננת המשמשת לצורך חילוצי שטח?

משימות חילוצי שטח הינן משימות מורכבות מאוד, אשר צריכות להתבצע על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום בכדי למנוע מצב של נזק לרכב אותו מחלצים. אחד הכלים בו משתמשים לצורך חילוץ ג'יפים בשטח הוא הכננת.

כננת הינה אביזר חילוץ שימושי במיוחד עבור רכבי שטח וג'יפים, ורבים מתלבטים האם לרכוש כננת כזו לשימוש עצמי שלהם בעת הצורך, או פשוט להסתמך על שירות חילוץ שטח שיבצע עבורם את החילוץ עם הכננת בעת הצורך.

ובכן, אם אתם רוצים לדעת קצת יותר על הכננת בכדי להחליט האם לרכוש אותה לעצמכם או לא, קראו את המאמר עד תומו ותמצאו את התשובה.

כיצד פועלת הכננת?

כננת מחוברת לרכב וכך בלחיצה פשוטה על כפתור היא מאפשרת למשוך ולחלץ רכבים בקלות רבה, בין אם אלו חילוצי דרך למשאיות, לג'יפים או לרכבים רגילים. אחד היתרונות של הכננת על פני שימוש ברצועה הוא שהמשיכה באמצעות הכננת מפעילה לחץ על המנוע החשמלי של הכננת, לעומת משיכה באמצעות רצועה הקשורה לרכב אחר אשר מפעילה כוח על תיבת ההילוכים של הרכב אשר מבצע את הגרירה ויכולה להזיק לו.

חשוב להדגיש – על פי החוק כננת מיועדת לחילוץ עצמי בלבד. בכדי לבצע חילוץ של רכב אחר בעזרת כננת יש צורך באישור מיוחד לכך. חילוץ עצמי ניתן לבצע תוך חיבור אל גזע עץ חזק ויציב או אל עמוד חזק אשר יעמוד בעומס.

שמירה על הבטיחות

בזמן שמבצעים חילוץ בעזרת כננת חשוב מאוד לדעת כיצד לשמור על הבטיחות. שימו לב – כבל של כננת שנקרע יכול לגרום לפגיעה משמעותית ואפילו מוות של אדם הקרוב אליו. לכן, כאשר מבצעים חילוץ עם כננת יש לשמור על מרחק רב ממנה. בנוסף, תיבת ההילוכים צריכה להיות במצב ניוטרל ולא פרקינג, אשר יגרום לעומס רב יותר על הכננת.

לסיכום, חילוץ בעזרת כננת הוא יעיל ונוח, אך לא כל אחד יכול לבצע אותו בצורה טובה. לכן חשוב לפנות אל חברה המציעה שירותי תיקון חילוצי שטח מקצועיים על מנת שתבצע את העבודה הזו עבורכם על הצד הטוב ביותר.

מהי כננת המשמשת לצורך חילוצי שטח?

תפריט נגישות