תיקון פנצ'ר תל אביב

תיקון פנצ’ר תל אביב

אין ספק כי פנצ'ר בגלגל הרכב יכול להוות מפגע משמעותי אשר יפריע לשגרת היום שלכם. בין אם אתם צריכים לצאת בבוקר לעבודה, או לחזור ממנה הביתה, לצאת לסידורים, לאסוף את הילדים או לכל מטרה אחרת, בעידן של היום אנו תלויים ברכב שלנו ותקר בגלגל אשר ימנע מאיתנו להשתמש בו בצורה טובה ותקינה, עשוי לגרום לעיכובים משמעותיים והפרעה רבה.

עד כה, במידה והיה לכם תקר בגלגל הרכב, הייתם צריכים לבצע החלפה לגלגל ספאר בצד הדרך ולסוע למוסך על מנת לתקן את התקר, אך היום, זה כבר הרבה יותר פשוט. אנו מציעים לכם שירות שיאפשר לכם לקבל תיקון פנצ'ר תל אביב גם בבית או בכל מקום בו אתם נמצאים ולחסוך מעצמכם זמן יקר מאוד.

הגעה למקום שלכם

במקום שתצטרכו לשנע את הרכב אל המוסך, בין אם באמצעות גלגל חלופי ובין אם באמצעות גרר, אנו כבר נגיע אליכם. שירותי תיקון פנצ'ר 24 שעות תל אביב אותם אנו מציעים כוללים מעבדה ניידת איתה אנו יכולים להגיע לכל מקום בקלות רבה ולבצע עבורכם את השירות הנדרש.

בצורה הזו, בזמן התיקון אתם יכולים להמשיך בעניינים שלכם אם זה קרה בבית או במשרד, או לחזור במהירות רבה להמשך הנסיעה והמשך היום שלכם במידה וזה התרחש בצד הדרך.

שירות לכל סוגי הרכבים

אנו מעניקים שירותי תיקון פנצ'ר תל אביב לכל סוגי הרכבים, החל מרכבים פרטיים, דרך רכבים מסחריים ועד משאיות גדולות. כבר בשיחת הטלפון נוכל להבין מהו סוג הגלגל המתאים לרכב שלכם, להגיע איתו אל המקום ולבדוק האם ניתן לבצע תיקון של הפנצ'ר, ואם לא – לבצע החלפה של הגלגל בו במקום.

כך, בתוך זמן קצר אתם יכולים להמשיך את שגרת היום שלכם ללא הפרעות כלל, ולהמשיך להשתמש ברכב ללא בעיה.

אז למה אתם מחכים? אם אתם זקוקים לשירות תיקון פנצ'ר תל אביב ומחפשים מוסך נייד איכותי אשר יבצע את השירות עבורכם חייגו אלינו כבר עכשיו ונגיע אליכם בהקדם עם הפתרון הטוב ביותר לתקלה איתה אתם מתמודדים.

מה כולל תהליך תיקון פנצ'ר?

תהליך תיקון פנצ'ר והחלפת גלגל כולל כמה שלבים:

  1. מציאת הפנצ'ר: בכדי שיהיה אפשר לאתר את הפנצ'ר עצמו יש לנפח את הצמיג כדי לנסות לאתר את מקור הבעיה. לפני שממשיכים לשיטות שגוזלות זמן רב יותר, כדאי להקדיש רגע להסתכל על הצמיג בעין בוחנת. אם מבחינים בחורים, חתכים או חפצים הבולטים מהצמיג אז זהו מקור התקר בגלגל. בנוסף, ניתן להאזין ולשמוע קול של שריקה מהאוויר אשר יוצא מהגלגל החוצה. במידה ולא מוצאים את הפנצ'ר בדרכים הללו, אזי משתמשים במכשירים מכניים מקצועיים אשר מסייעים לאיתור התקר.
  2. תיקון הפנצ'ר: במידה ומדובר בחור קטן, ניתן להשתמש בחומרי איטום שמתאימים לצמיגים, רק חשוב לעשות זאת בזהירות. אם משתמשים בחומר איטום בתרסיס עד שתגיעו אל המוסך בכדי להחליף את הגלגל לחלוטין, שימו לב כי לדגמי רכבים חדשים יותר יש בדרך כלל מערכות ניטור לחץ אוויר בצמיגים. שימוש בחומרי איטום עלול לפעמים להזיק או להרוס את המערכות האלו. לאחר מילוי הצמיד יש לנסוע ברכב על מנת שהצמיג יסתובב וחומר האיטום יתפזר בו בצורה אחידה.
  3. החלפה של הצמיג: יש להגיע אל המוסך בכדי להחליף את הצמיג שכן על צמיג רזרבי או צמיג עם חומר מילוי אתם לא יכולים לנסוע למשך זמן רב.

מדובר בתהליך מורכב שיכול לקחת לא מעט זמן, במיוחד אם אין לכם מספיק ניסיון או ידע בתחום. לכן, במקום זה, הזמינו שירות של פנצ'ריה ניידת מקצועית אשר תגיע עד אליכם ותבצע עבורכם את העבודה הזו בצורה הטובה ביותר ומבלי שתצטרכו להתאמץ כלל

אז למה אתם מחכים? אנחנו כאן בשבילכם! אנחנו פנצ'ריה פתוחה 24 שעות, פנו אלינו עוד היום ונסייע לכם בכל מקום בו אתם נמצאים!

תיקון פנצ’ר תל אביב

תפריט נגישות